
Στόχος του έργου ήταν να αυξήσουμε τους συνειδητούς ψηφιακούς πολίτες με δραστηριότητες STEM. Έχει καθοριστεί ότι η ενσωμάτωση της τεχνολογίας με το STEM αυξάνει το ενδιαφέρον και τα κίνητρα των μαθητών. Έγιναν σχέδια κατάλληλα για θέματα STEM με τους μαθητές. Ασχοληθήκαμε επίσης με θέματα όπως το νερό, ο αέρας, ο άνεμος κ.λπ. για να γίνουν οι μαθητές συνειδητοί καταναλωτές πολίτες. Διασφαλίσαμε ότι οι μαθητές θα αναπτύξουν τις δεξιότητές τους στον 21ο αιώνα ενσωματώνοντας την τεχνολογία με διεπιστημονικές σπουδές στις επιστήμες, τα μαθηματικά και τη μηχανική. Φαίνεται ότι οι δραστηριότητες STEM που χρησιμοποιούνται στην ψηφιακή αφήγηση εκτιμώνται από τους μαθητές και ότι οι μαθητές κοινωνικοποιούνται. Ως εκ τούτου, πιστεύουμε ότι αυτό το έργο ήταν χρήσιμο για τους εκπαιδευτικούς για χρήση στις τάξεις και τις εξωσχολικές σπουδές τους. Στο τέλος του έργου, παρήχθηκαν κοινές ψηφιακές ιστορίες, εργαλεία ψηφιακού web 2 και ολοκληρωμένα προϊόντα τεχνητής νοημοσύνης. Το τελικό προϊόν του έργου ήταν αφήγηση και έκθεση. Στους μαθητές δοθηκαν δραστηριότητες για να γίνουν συνειδητοί πολίτες. Δράμα, θέατρο, παιχνίδι, εργαλεία web 2 χρησιμοποιήθηκαν για δραστηριότητες παιχνιδιού. Η χρήση ποδηλάτου πρέπει να αυξηθεί για να σταματήσει η ατμοσφαιρική ρύπανση.
![]()



























Leave a reply
You must be logged in to post a comment.