Πέντε δαχτυλάκια μικρά!!!

 

https://youtu.be/7o_tmjEoqk8

 

O Mάιος ο 5ος μήνας του χρόνου πλησιάζει και τι θα λέγατε να ασχοληθούμε με τον αριθμό 5; Ιδέες για δραστηριότητες και παιχνίδια με τους αριθμούς!!! Ένα υποστηρικτικό πλαίσιο μάθησης για την οικοδόμηση της έννοιας του αριθμού μπορεί να περιέχει τα ακόλουθα: Δραστηριότητες αρίθμησης (προφορική απαγγελία των αριθμών.Δραστηριότητες απαρίθμησης (όπου τα παιδιά:Συγκρίνουν ποσότητες.Συνδέουν ποσότητα και ονομασία.Συνδέουν αριθμό και ονομασία.Συνδέουν αριθμούς με διαφορετικά τυπογραφικά στοιχεία, γραφή αριθμών.Συνδέουν αριθμούς με ποσότητες.Δραστηριότητες για την κατάκτηση της έννοιας της διαδοχής.Δραστηριότητες διατήρησης του αριθμού.Άτυπες προσθέσεις και αφαιρέσεις. Να σχηματίσουν τον αριθμό με χαρτοταινία στο πάτωμα και να τον?περπατήσουν.Να σχηματίσουν τον αριθμό με διάφορα υλικά. Πχ. Πλαστελίνη, τουβλάκια, μολύβια, γόμες, αυτοκινητάκια ?.Να σχηματίσουν ομάδες αντικειμένων που αντιστοιχούν στην ποσότητα που δείχνει ο αριθμός (5) . Αν αφαιρέσουμε εάν αντικείμενο η ποσότητα που απομένει σε ποιον αριθμό αντιστοιχεί;Να χτυπήσουν τόσα παλαμάκια όσα δείχνει ο αριθμός..Να μετρήσουν τα δάχτυλα του ενός χεριού.Να βάλουν τόσα καλαμάκια όσα λέει ο αριθμός σε κάθε πλαστικό ποτήρι.(Αριθμοί 0-5)Να βάζουν ανακατεμένους αριθμούς στη σωστή σειρά. ( και αντίστροφα)Ερωτήσεις του τύπου : Ποιο είναι μεγαλύτερο το 2 ή το 4; Ποιος αριθμός είναι μετά το 3, ποιος είναι πριν το 5;                                                                      Ακολουθούν φύλλα εργασίας. Τα φύλλα εργασίας να δοθούν μετά τις δραστηριότητες που θα επιλέξετε. Τα παιδιά πρέπει να βιώσουν την έννοια του αριθμού με το σώμα τους πρώτα, να παίξουν με αυτόν, προτού ασχοληθούν με το φύλλο εργασίας.Αν θέλετε μπορείτε να τα αναρτήσετε σε αυτό τον πίνακα

Δημιουργήθηκε με το Padlet

Loading

Leave a reply